torsdag 9 augusti 2007

Fullt upp



Har varit några kvällar med fullt upp denna vecka. Tisdags åt jag och Patrik middag med Erika och Anton på Cafébåten Sigrid nere vid älven och vädret var helt underbart. Är så sällan jag hinner träffa Erika nu för tiden så det var kul. Efter vi ätit fixade vi till min gamla cykel som jag ska ta med mig till Uppsala, eller rättare sagt Patrik fixade åt mig. Jag svor mest åt hur svårt det var.



I går var det middag med tjejerna, Emelie var uppe från Stockholm och även pojkvännen. Så det blev först middag på Olles och sen mysig fest i Elins trädgård och efter det utgång på Station8. Men jag gav upp ganska tidigt då jag skulle upp och jobba idag, som alla andra dagar. Var ändå ruskigt trött i morse. Som tur är så är det fortfarande semesterlungt på jobbet.

Inga kommentarer: