lördag 26 april 2008

Stora städardagen

Jisses vad jag har varit duktig idag! Och då är klockan ändå bara just efter ett och det är lördag. För det första steg jag upp redan klockan nio eftersom jag hade bestämt att jag skulle gå på ett skivstångspass på friskis. Då ska det tilläggas att det var födelsedagskalas igår hos Ivanas roomie Maja och efter det utgång på saluhallen så jag trillade väl ner i sängen där vid tretiden. Tyvärr var jag inte så duktig att jag verkligen orkade gå på passet (tur att det är tanken som räknas!) Istället blev det en promenad med Nina och det är ju rätt ambitiöst det också.

Sen har jag städat både kylskåp och frys och diskat undan lite disk som jag hade samlat på mig. Just nu håller jag på att tvätta och så tänkte jag även passa på att byta till ny sängkläder när jag ändå är i farten. Sen blir det fram med dammsugarn och så eventullt en sväng med cykeln för att införskaffa något man kan fylla upp det rena kylskåpet med.

Jag blir alldeles trött bara jag tänker på hur duktig jag är. Får nog bli en powernap nu va? =)

Inga kommentarer: