måndag 16 juni 2008

Jobba, jobba, jobba

Då var man tillbaka till verkligheten igen, det vill säga premiär för sommarjobbet. Jag är iofs på samma ställe som jag har jobbat i flera år innan jag började plugga, men nu blir det nya arbetsuppgifter. Det var riktigt kul att träffa alla gamla arbetskamrater men ikväll är jag helt slut i huvudet efter allt nytt som man ska få att fastna, dessutom blir det extra långa arbetsdagar i vecka eftersom de böhöver hjälp på min gamla avdelning på eftermiddagarna. Men jag tackar för jobb och är glad för de extra slantar man får in, längtar efter att få shoppa.

Ikväll har jag käkat middag med bror min och nu blir det hem och slappa framför tv:n. Det är verkligen fördelen med att jobba, man är helt ledig när man kommer hem. Tyvärr jobbar Patrik eftermiddag så honom ser jag inte mycket av i veckan.

Inga kommentarer: