tisdag 10 mars 2009

Check

Yes, en till grej att stryka från listan. Sista caset i marknadsföringskursen är nu avklarad och det gick bra, skönt. Nu är det bara ett PM och en tenta kvar att göra och på onsdag nästa vecka borde både dessa vara klara. Det firar jag med att åka till Hemavan på fredag, shit vad sugen jag är på att åka skidor! Sen är det dags för vårt projekt vi har hållit på med sen före jul på tisdag och torsdag veckan efter det och sen drar nya kurser igång. Kul då det är verksamhetsstyrning och projekt-och företagsvärdering som känns lite mer som mina ämnen.

Måste ju meddela Anette att jag shoppade två par skor i fredags. Dom är jättefina och jag behöver faktiskt nya.Eller hur var det nu? Men det hindrar mig inte från att planera in ett besök på Scorett för att se hur det blev i McDonalds gamla lokaler när jag kommer hem. Skulle kanske behöva ett par vita tygskor...och ett par sandaler...

1 kommentar:

Anonym sa...

...få se nu...hon hade 300 par när hon åkte..har varit borta alldeles för länge..alltså har hon 514 par nu...innan hon kommer hem når hon säkert 1000-parsstrecket!!! :-)

Hoppas att du har det bra gumman

Många kramar..om man nu ryms bland alla jä*la skor!! :-)