söndag 31 maj 2009

Vi njuter en dag till

Det är lika varmt idag som igår, kanske till och med lite varmare. Jag låg i parken och pluggade/stekte med Nina på förmiddagen och nu så har jag precis kommit hem efter en vända på stan. Hade lite nödvändigheter att fixa men det enda jag kom hem med var ett par skor. Någon som är förvånad?

Ikväll hade jag tänkte mig ordna en himla massa saker och jag vet inte riktigt hur jag ska få tiden att räcka till. Det är därför jag ligger framför datorn...hm...Måste iaf försöka ge mig på min balklänning som fått massa fläckar efter en den långa natten med festande. Bland annat har den ett fint tuggummi som fastnat längst ner. Någon som har tips hur det ska gå att få bort? Sen ska det dammsugas, torkas golv, bytas sängkläder. Isch jag blir slut bara jag tänker på det.

1 kommentar:

Nina S sa...

Äntligen har jag hittat din blogg :D Nu ska jag lägga till den bland bokmärkena :)
Kram!