onsdag 9 september 2009

090909

Åhå, borde det inte hända något spännande en sådan här dag? Nina upplyste mig om att det idag är 090909. Har suttit på ÖG:s och fikat med Nina i eftermiddag och innan det hunnit springa lite på stan. Köpte en jättefin klänning att ha vid nästa festliga tillställning. Kanske höstyran nästnästa lördag? Måste dessutom försöka förstå mig på hur jag mobilbloggar från min nya mobil då bloggen blir så tråkig utan bilder och jag är för lat för att orka föra över dem från mobilen eller kameran.

1 kommentar:

Elin W sa...

Åh så mysigt med nationsfika!! Här blir det knappt någon fika, isf kaffe på sin höjd. Kanske för att begreppet fika inte finns på engelskan, vad vet jag.

Annars så trivs jag fortfarande bra men det är för lite chill, häng och mys fakitskt. Men det kommer väl.

Och vet du, jag har fortfarande inte sett er soffa i lägenheten!! Kan du inte kasta upp en sån bild =) ?