lördag 2 januari 2010

Här är jag!

Har inte blivit mycket bloggning här hemma i Skell. Passar på att njuta och försöka vara lite ledig innan allt drar igång igen. Har blivit mycket mys med mamma och har även hunnit med att jobba en dag. Kul att träffa lite gamla jobbarkompisar även om de flesta var lediga.

Juldagen blev riktigt party party och det var faktiskt kul på Sation. Klockan halv två var vi dock nöjda och gick och åt ett skrov på Frasses. Så fruktansvärt gott! Sen har det ju hunnit bli ett nytt år också, och nytt årtionde. Nya spännande utmaningar och roliga nyheter vi fått veta från vänner gör att jag tror det kommer bli ett bra år. Jag hade en väldigt mysig nyårsafton hemma hos Nina tillsammans med Kristian, Vicky och Eson. Och Palle såklart. Vi åt så mycket god mat att vi var på väg att sprängas allihopa tror jag. Lite raketer och massa skvaller hann vi med också.

På måndag bär det av mot Uppsala igen. Då ska julen städas bort och vårterminen drar igång. Ja inte riktigt än då, har ju ett PM som ska in och en tenta att skriva. Men det försöker jag att inte tänka så mycket på.

Inga kommentarer: