måndag 27 september 2010

Måndagen efter en bra helg

Vilken härlig helg jag haft! Fredagen började med en toppen HöstYra som avlutade med galet mycket dans i discot till kroppen skrek att det var dags att gå hem och sova. Men först blev det ett stopp med Lina på Johannesgrillen för en kebabrulle som sedan åts halvsovande i sängen med Lina sittande på golvet, klockan var nog säkert fyra innan jag somnade. Lördag förmiddag spenderades i soffan med HIMYM och sen var det dags att bege sig tillbaka på Norrlands igen vid tre för jobb, servering på Samarret stod på schemat. Tolv timmar senare var jag hemma igen och stupade i säng. Då hade vi gjort en väldigt bra severing, haft en sexa med galna sånger och dansat till När vi gräver guld i USA bland allt folk i Gamla Salen. Söndagen började med att jag bjöd Nina på frukost och och vi hann ta en liten catch up. Sen blev det en eftermiddag med väldigt mycket skratt på Djäknegatan.

Låter bra va?

Nu tar vi nya tag med ny vecka, biblioteket och jag.

Inga kommentarer: