torsdag 6 september 2007

Utvärdering

Fyra dagar, nästan en hel vecka. En utvärdering kanske skulle var på sin plats. Hur känns det då? Hm, känner mig vilsen, alla är så smarta vad har jag att komma med? Känner även att det är himla mycket Stockholmare, absolut inget fel på det men alla verkar känna varandra och jag känner mig helt plötsligt så Norrländsk! Nästa exotisk, lite grann som utbytesstudenterna vi har i vår grupp. Sen saknar jag min Palle grymt mycket och dumma SAS som har så snålt med ungdomsbiljetter att han inte kan komma och hälsa någonting i september. Men jag åker hem andra helgen i oktober, har bokat biljett nu.

Nu låter det som jag tycker allt är negativt och hemskt och så är det givetvis inte. Hade mitt första seminarium idag och jag överlevde. Ska gå troligtvis gå ut på Stockholms Nation ikväll och lära känna lite mer folk. Sen har jag ju min Nina och det känns bara bäst! Min korridor är även den jättetrevlig och det blir korridorsfest 14:e september. Rummet är fint men jag har ingen säng ännu så min nacke är inte speciellt nöjd, blir en tripp till IKEA på söndag med Erika, Nina och hästtransporten så då blir det att handla!

Inga kommentarer: