tisdag 16 oktober 2007

Back in Uppsala

Igår landade jag i mitt studentrum igen efter en låååååång dag. Steg upp klockan fem för att skjutsa Patrik till jobbet så att jag sen kunde sno hans bil och åka och hälsa på mina kära arbetskamrater på lastbils. Sen blev det flygbussen ut till Falmark och när jag väl var där visade det sig att planet var inställt. Min vanliga tur. Vi blev då bussade till Luleå (bara 15 mil åt fel håll!) för att flyga därifrån istället. Så istället för att vara i Uppsala runt tolv som planerat dök jag inte upp förrän efter 16. Detta resulterade i sin tur att min grupp i skolan fick skriva ett helt arbete utan mig och jag kände mig som världens uslaste människa. Idag har jag inte gjort mycket, slappat och försökt börja skriva lite grann på min essä som ska vara inne om tre veckor, känner mig nöjd att det känns som jag börjat i tid. Nu ska jag laga lite mat, ett ont måste när man känner sig totalt oinspirerad.

Inga kommentarer: