fredag 30 november 2007

Äntligen fredag

Så var även denna vecka slut. Galet att tiden går så fort. Ikväll kommer Patrik och jag håller på att längta ihjäl mig, var en månad sen vi såg varandra sist, alldeles för länge. Innan han kommer har jag en lång lista med saker som ska göras, jag måste tvätta, handla, diska och städa. Bara tråkiga saker. Dessutom har jag nått statistiktal kvar att ta tag i också. Men sen är det helg och då ska jag bara njuta. Blir troligtvis en sväng till Stockholm antingen lördag eller söndag men annars har vi inga planer. Bara mysa.

Klänningen från Asos kom i onsdags och den var jättefin men precis som jag anade lite för stor. men jag tror inte man tänker på det så jag kommer använda den iaf. Hittade även en t-shirt på stan i onsdags som jag kan använda till mina svarta kjolar. Äntligen. Så den invigde jag igår då det var födelsedagsfest hos Ivana och sen utgång på Stocken. Det var en mycket trevligt men lite konstig kväll.

Inga kommentarer: