onsdag 7 november 2007

Onsdag

Idag har det varit statistik för hela slanten. Ibland undrar man om det verkligen är värt att plugga, det enda man gör är plågas. Nä så hemskt var det inte, fattade lite grann i alla fall. Ikväll blir det att cykla en sväng till Anna för att se Greys. Nu har jag ju iofs fått en digitalbox men det är rätt tråkigt att sitta ensam och titta på mina få kvadratmeter.

Jag blev mobbad i min korridor idag. Åt bludpuddnng till middag och i min familj har vi alltid ätit falukorv tillsammans med den. Tydligen är det ingen annan som gör det och när jag tog fram både ketshup och lingonsylt hotade de andra med att vägra äta i samma rum som mig. Men så illa är det faktikst inte, prova!

1 kommentar:

Kurt sa...

Hej
Klart man kan ha korv till blodpudding istället för stekt fläsk eller bacon. Fast egentligen ska man ju ha ostskivor som smälter på blodpudding, så att det blir som en cheeseburgare.