fredag 28 november 2008

En helt vanlig fredag

Spanat in min nya profilbild med lockigt hår made Anna? Var så fint, iaf den lilla stund som det var lockigt innan båsten och snön tog en del av dem. Bilden kommer från förfesten till gräddgasquen förra lördagen. Önskade att jag kunde visa fler fina bilder från själva sittningen men min kamera har tydligen tagit värsta fyllokorten på golv, fötter och andra spännande saker. Vad kan det bero på?

Ikväll kör jag en lugn hemmakväll med, ja med endast mig själv. Har pluggat hela dagen och mitt huvud är så trött att tankarna knappt kan leta sig fram. Ska bli så skönt när tentan är skriven på måndag, not my cup of tea med internationell handel. Unnar mig och Ivana en beställning från HM för att få lite belöning för pluggandet, blev ett par skor som jag spanat på ett tag och nu var de på rea, det gillar vi.

Funderar på om jag ska ta ett litet städryck så att det är fint här till på tisdag när mamma kommer. Men risken är ju att om jag städar idag är det smutsigt lagom till på tisdag igen.

Inga kommentarer: