måndag 10 november 2008

Ny vecka, nya projekt

Denna vecka har börjat med riktigt skitväder, blåser och regnar. Usch. Hade varit trevligt med lite solsken för omväxlings skull när man ska släpa sig upp ur sängen på morgonen. Har iaf bestämt glasögon nu, blir mittenparet trots att det nog blev en övervägande andel som tyckte de längst ner var bäst. Men jag kände verkligen att jag trivdes i de i mitten och det är väl det som är viktigast. Dyrt satan (Anna du har skadat mig) blev det också. 5000 skulle det gå på, det skulle jag ju kunna få nya skidor för! Orättvist.

Ikväll blir det middag hos Anna och mer planering av vårt projekt vi ska hålla till våren genom Uppsalaekonomerna. Kommer bli sjukt bra när vi kommit igång, just nu är vi bara i uppstartsfasen och allt känns lite oklart.

På schemat i övrigt denna vecka står bland annat Opera i Sthlm genom KPMG på torsdag och en hel del plugg. Måste sätta mig in i den extrakurs i statsvetenskap jag ska läsa på distans mot Luleå Universitet.

Inga kommentarer: