tisdag 24 februari 2009

Gimme the bright lights, long nights...

Jag vet. Sjukt dålig uppdatering från min sida. Men det är fullt ös hela tiden, och då menar jag inte fester och annat kul utan plugg, plugg, projekt, plugg, projekt osv. Känns lite hopplöst just nu. Men det kommer bättre tider. Snart blir det resa till Hemavan bland annat. Jippi! Sen har jag ju Barcelona att se fram emot också, även om det inte är förrän i början av juni.

Här närmast blir det faktiskt en utgång på torsdag. Första Stocken denna terminen, känns konstigt med tanke på att vi gått typ två månader! Det är iaf Kick off med utbildningsutskottet och det kommer säkert bli kul. Dock blir det nog att ta det en aning lugnt efter son vi har en ganska stor presentation att genomföra på fredag i organisationskursen jag läser.

Inga kommentarer: