fredag 24 juli 2009

Friday

Då var det fredag igen. Veckorna går så fort och den här veckan har verkligen sprungit förbi. Nu har jag bara två veckor kvar att jobba. I helgen har jag inga planer alls och det känns helkonstigt. Var tvungen att messa Nina igår och beklaga mig lite över att det inte blir något festande i helgen. Det är första gången på hela sommaren och jag känner att abstinensen börjar komma krypande nu på fredagskvällen.

Ikväll är jag och mamma för lata för att laga mat så det blir att beställa från Wok n Roll. Sushi för mig och tre små rätter för mamma. Yummi. Men först ska hon se klart Glamour som är heligt här hemma klockan tjuga i sex varje vardag. Förstår inte hur hon frivilligt ser det programmet. Jag råkar kanske se två tre gånger om året men hänger ändå med.

Inga kommentarer: