onsdag 8 juli 2009

Onsdag och 23 dagar till ledighet

Ännu en dag i raden av alla andra. Händer inte så mycket när man jobbar känns det som. Går upp, är trött, kommer hem, är trött, sover. Och så rullar det på. Men vi har sagt att vi ska försöka vara duktiga och hitta på saker minst en gång i veckan förutom på helgerna. Så ikväll blir det bio. Vi har tänkt se The Proposal. Vi får hoppas att den är bra!

Till helgen blir det fest i Johans stuga och om vädret tillåter lär det bli både wakeboard och andra vattenaktiviteter. Nu ska jag banne mig ta mig upp på wakboarden. Sist i Nina stuga gick det inte så bra och det hela slutade med att jag hade sån träningsvärk att jag inte kunde använda häftapparaten på jobbet två dagar efteråt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Thanks for an idea, you sparked at thought from a angle I hadn’t given thoguht to yet.
Now lets see if I can do one thing with it.

my homepage: having trouble getting pregnant the third time