lördag 27 februari 2010

Helg!

Helg än en gång och jag vill bara pausa och önskar att den kunde stanna lite längre. Igår var det middag på Värmlands med det hus jag bor i, trevligt men det blev en tidig kväll. Jag och Camilla (hon bor ju en våning ovanför) gick och köpte godis på Luthagen och bänkades framför tv:n och tittade på, jag gissa!? Skärgårdsdoktorn. Haha. Men det är ju riktigt bra (jag har boxen) och jisses vad man längtar efter sommaren.

Förmiddagen idag har ägnats åt storstädning. Jag är så less på att det blir så skitigt direkt när man bor på så lite yta. Men nu är det iaf rent i några dagar. Ikväll blir det gasque på norrlands och det ser jag fram emot. Men det får nog bli en hyffsat städad kväll för jag måste verkligen orka vara lite produktiv imorgon.

1 kommentar:

Lina sa...

Städad kväll? Det minns inte jag ;)