söndag 7 februari 2010

Sammanfattning

Mamma är här i helgen och klagar på dålig uppdatering här på bloggen så det är bäst att skärpa sig. Men min almanacka har de senaste två veckorna sett ut som någon har gått loss med en penna och kluddat på varje ledigt utrymme så det har helt enkelt inte funnits någon tid.

Skolan har dragit igång för fullt och jag läser artiklar om goodwill och fair value accounting för brinnande livet. Sen har det hänt massa roligt också. Förra fredagen var det Yra och sötaste Lina blev nya ÖverYpsa, kommer bli super. Lördag var det Renneth, världens hårdaste skidtävling, och jag hängde på Studentvägen och hejjade på vårt fantastiska sminklag. Sen jobbade jag i servisen på gasquen. På söndagen åts det brunch på V-dala med sambon. Måndag-onsdag var det pm-skrivande inför seminarium och sen fix på Norrlands hela onsdag eftermiddag för på torsdag ställde jag och Aino till med 25-årsfest. Onsdag kväll åt jag och Nina middag ute och catchade upp en massa förlorad tid. Födelsedagsfesten på torsdag var jättetrevligt och så himla kul att det kom så mycket folk. Och tack allihop för så mycket fina presenter! Kvällen slutade på stocken med dans så det stod härliga till. Synd bara att det var sån kö att alla inte kunde hänga med in.

I fredags var jag och mamma på Gränby och shoppade och igår fikade vi lördagsfika på norrlands och en liten vända på stan. Idag blir det IKEA, effektivitet är mitt ledord just nu för imorse var jag uppe tidigt och pluggade också.

Sen ska jag på Adecco i veckan och skriva kontrakt för anställning i deras studentpool. Var på intervju för cirka en vecka sedan. Kanske för jag lyckas jag få ett extrajobb i vår också. Håller tummarna.=)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tycker oxå det var kul med en uppdatering :)
/ehw