torsdag 7 oktober 2010

10 år pappa...

Idag har det gått 10 år sen pappa lämnade oss och så mycket har hänt och ändå känns det som igår. Helt galet att jag snart har levt halva mitt liv utan pappa och halva med och ändå känns det som nyss du stod och strök tvätt och lyssnade på radiosporten, eller lagade varma mackor åt oss när vi kom hem sent, eller låtsades vara vaken när jag kom hem fast du egentligen somnat framför tv:n för länge sedan och öste ur dig 20 frågor om vad jag gjort under kvällen. Jag vet att du hade varit stolt om du fortfarande varit här. Vi saknar dig för alltid!

Texten kommer från en ledare som tidningen Västerbottningen skrev om pappa.

Krama någon lite extra i kväll eller skicka kanske ett meddelande till någon du tycker om och berätta det!

3 kommentarer:

Lina sa...

Jag skickar en kram till dig! Du är världens bästa!

Anonym sa...

En jättestor KRAM från mamma. Ja vet att jag har världens underbaraste dotter. Utan dej och lillebror hade dessa 10 år varit fruktansvärda. Älskar dej så. Vi ses snart.

Anonym sa...

Blir så berörd, var rädd om dig och njut av din härliga tid i Uppsala med dina underbara vänner.
Linas pappa