måndag 11 oktober 2010

Måndagen efter en bra helg

Hattfesten i fredags var fantastiskt och vi dansade hela natten, till svetten rann under hatten (notera rimmet!). Vi dansade på bord, bardisk, soffan. Ja kammaren kan verkligen vara underbar! Vet inte vad klockan var när vi gick hem men det blev ett besök för nattamat på johannesgrillen och klockan var nog efter halv fyra när jag körde iväg Lina och Camilla. Jag brukar göra så.

Lördag blev också en sen natt då vi stod i garderoben på Härken och jag var inte i säng förrän halv sex. Behöver jag säga att jag var ganska trött i går? Råkade somna vid fem vilket resulterade i att jag inte kunde sova i natt och är trött idag också....Sitter på Eko nu och snart ska jag möta Ivana för en fika. Mysigt värre då vi syns alldeles för sällan trots att vi numer bor i husen mitt emot varandra.

Trevlig måndag allihopa!

Inga kommentarer: