söndag 13 mars 2011

Söndag

Ännu en helg förbrukad...går så fort att jag knappt hinner med! Fredagen spenderades först på fredagspub på jobbet och sen middag på Vapiano med Klara, en jobbarkompis, och en vän till henne. Blev inte så sent utan åkte 22-tåget tillbaka till Uppsala. (En mindre trevlig upplevelse då paret framför hade någon form av förspel på tåget, hångel på lite för grov nivå för att passa in offentligt. Värsta vara att de ändå var rätt gamla). Lördag hann jag med två lördagsfika och sen hade jag och Palle myskväll hemma och somnade pensionärstididigt...idag har jag gjort massa to-do saker. Sagt upp mitt gymkort, städat, bakat frösnacks och varit på vad som nu blivit ett obligatoriskt söndagsnöje: veckohandling med Henke och Camilla.

Nu blir det ett avsnitt Downton Abbey och sen sova.

Inga kommentarer: