fredag 4 mars 2011

Yay fredag!

Så var det fredag igen. Så skönt. Fick jag önska så skulle jag gå på Uppsala Konsert och Kongress i helgen för ett, vad jag gissar, grymt drag med Håkan Hellström. Men dit har man ju inga biljetter.

Sitter på dagens en av två 40-minuterspass på tåget. Träffade en kille som jobbar på en annan avdelning som berättade att han just köpt lägenhet på Kungsholmen och att det nu var hans sista pendlarmånad.Blev lite smått avundsjuk vill jag lova. Jag och Patrik ska försöka åka på lite visningar i helgen så snart slipper vi kanske också pendlingen. Eller ja Palle hinner väl förhoppningsvis aldrig börja pendla, 7 juni börjar han jobba och då hoppas jag boendet är löst.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Älskade "ELLE" va härligt att bloggen är igång igen:) Saknar dej mitt hjärta. Kram mami <3 <3