måndag 10 december 2007

Efterfest på akuten

Okej det är väl dags att redogöra för min lördag nu gissar jag. Blev ju lite av ett...hm...äventyr? Förfesten var mycket trevlig, Erik och Ivana var ett utmärkt sällskap. Vi lyssnade på musik och hann få i oss en hel del alkohol. Se bar det av mot Stocken, mycket dans och ännu mera alkohol. Efter två blev det hemgång, allt såg ut att flyta på bra. Ända tills jag skiljdes från Erik vid Folkes. Eftersom jag hade väldigt ont i fötterna var det ju mycket smidigare att cykla, åsså ville jag ju prata med Palle såklart, dessutom hade det frusit på så det var jättehalt. Detta resulterar i att jag i rondellen cyklar omkull och slår upp världens jack i min haka. Natten fick spenderas på akuten och nu har jag tre fina stygn och ett fult plåster. Som tur var hade jag en väldigt snäll kompis som ställde upp och följde mig till akuten, tack Ivana! Så ett tips: cykla aldrig full samtidigt som du pratar i mobil när det är halt, inte så gärna utan vantar och i högklackat heller.

Inga kommentarer: