torsdag 4 juni 2009

Dan´ före dan´

Sista rycket nu. Imorgon tenta, sen sommarlov! Känner mig alldeles för lugn inför denna tenta och det är lite oroväckande. Känns som jag har pluggat allt som går och att jag kan det här. Har jag rätt är det ju super men annars bådar det väl inte sådär jättegott.

Började packa inför Barcelona igår coh jag kan faktiskt meddela att väska är typ tom! När hände det sist? Har haft en sjuk planering om vilka kläder som ska användas, även mycket telefonkontakt med Nina =). Att väskan är tom innebär ju att jag kan shoppa massa där! Yes!

Hittade förövrigt en bild på facebook från när jag marskalkade på Norrlands vårbal. Inte den vackraste bilden. Mössan på sne, utdragna lockar i håret. Men men det bjuder jag på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har tenta om en timme och det har inte pluggat nå mkt men det känns som jag kan det...jag är inte van att ha den känslan inför ett prov så jag vet inte om det är bra eller dåligt :P

Lycka till imorgon! //erika