fredag 5 juni 2009

Sommarlov!

Så underbart, nu är tentan gjord! Terminen är slut. Och det bästa är att jag klarade tentan med ett poäng över vad som behövdes för VG! (Var en räknetenta så rätt svar visades direkt) Men lite sorgligt känns det allt. Den här terminen känns lite som ett avslut på första delen av Uppsalatiden, för i höst är ju varken Elin eller Ivana här då båda ska plugga i Kanada en termin. Kommer kännas ruskigt tomt. Men jag har mycket planer för hösten så det kommer nog bli bra. Och Maja, kom ihåg att vi har planerat att ha gemensamma fester och slapparkvällar ofta! Inte för att jag vet om du läser min blogg men.

Har även hunnit med att klippa mig idag efter tentan. Kapade nästan en decimeter. Lite kort känns det, men det var behövligt och det känns väldigt fräscht. Nu skulle det bara behövas göras lite slingor också. Får fixa det när jag kommer hem och har jobbat ett tag så jag har lite pengar.

Så, nu börjar nedräkning. 4 timmar och 40 minuter till avfärden mot Sthlm för vidare färd mot Skavsta och Barcelona. Sen blir det Uppsala någon dag igen, sen Strängnäs ->Falköping -> Skellefteå!

1 kommentar:

Nina sa...

Hoppas ni har det underbart där nere! Här är kallt och jävligt så ni missar inget!

Kram!