söndag 21 juni 2009

Ny vecka

Känns lite konstigt att börja jobba imorgon. Har varit riktigt skönt att vara helt ledig i två veckor och kunnat ta dagen som den kommer. Även om jag inte har varit hemma något så har det ändå varit väldigt oplanerade och sköna dagar. Fast det kommer bli kul att jobba också, skulle garanterat bli rastlös av att vara ledig en hel sommar.

Idag har jag och Nina sprungit lite på stan och sedan suttit på balkongen och fikat. Världens största butterbullar! De vägde hur mycket som helst och var fullproppade med kräm, yummi. Resten av kvällen har jag plockat och städat lite här hemma hos mamma. Nu tänkte jag lägga mig i sängen och se någon bra serie på datorn. Sen måste jag ju sova i bra tid om jag ska orka stiga upp klockan sex imorgon. Kanske inte var helt taktiskt att sova till halv ett idag.

Inga kommentarer: