lördag 20 november 2010

Lördag

Jag gillar när det händer saker på fredagar för helgen blir så lång! Idag ska jag plugga lite och sen blir det TP-kväll och middag med Henke och Camilla.

Jag får sån skön känsla i kroppen när Vinterstudion är tillbaka på SVT igen. Gillar helgen när man kan ha skidåkning på i bakgrunden. Sen snöar det ute också. Ibland kommer jag på varför jag verkligen älskar vintern. Nu längtar jag som en galning till det blir Vemdalen över nyår. Ska mot mina principer gå och lämna in mina skidor för slipning och vallning i veckan. Jag tycker ju egentligen att det är töntigt att göra det, vill göra det själv. Men här finns ingenstans jag kan hålla till så jag får rucka på mina principer helt enkelt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heter du Elin Burman?
Det gör jag med. Go Elins! ;)

Kram

//http.hoggelina.blogg.se