torsdag 25 november 2010

To buy or not to buy

Lina tycker att jag får köpa skorna och det är 25:e och jag har fått csn. Men efter att ha betalt räkningar så innebär det att köper jag skorna så är det ingen som får några julklappar i år. Släkten, är det okej? Palle är ju redan van eftersom han inte fått någon födelsedagspresent ännu, det är folk iofs inte sena att påpeka och jag får lite pikar då och då. Till mitt försvar säger jag att han faktiskt fyllde år på midsommarafton och det var så mycket annat att tänka på...

Hm...jag måste verkligen ta en funderare, men jag skulle ha skorna typ jäääämt. Typ.

2 kommentarer:

Lina sa...

Men köööööp. Får jag se? Länka? Snart börjar du ju jobba.. :-)

Glädjedödaren 4mil söder om bureå sa...

Jag skulle inte ha köpt skona. De var ju inte ens rätt storlek . Även om man lägger in sula+kanske en halvsula sitter de ju inte lika snyggt på foten och att fötterna ser större ut..