söndag 30 mars 2008

En hård torsdag och en lugn helg

Tentan i torsdags gick riktigt bra faktiskt, känns hur skönt som helst. Eftersom det var torsdag så blev det ju givetvis tentafest på Stocken. Det blev förfest med singstar, härliga vänner och koskenkorva blandat med mintuu (plus den där vinflaskan också då...). Den härliga blandning resulterade i att jag ramlade i trappan ner till toan och fick värsta jacket på benet, tappade en nyköpt öl mitt framför fötterna på en vakt och lyckades tappade bort en av mina linser. Hm..

I helgen har mamma varit här så vi har haft en lugn och skön helg. Varit i Sthlm och shoppat, ätit gott och sen slappat mycket framför tv:n. Tyvärr verkar det som om jag har dragit på mig en förkylning igen. Hostar och har ont i huvudet. Stackars Elin.

Inga kommentarer: