söndag 2 mars 2008

Söndag

Ta det lungt, vad är det? All in gäller alltid. I torsdags hade Anna och Carl utflyttningsfest, mycket trevligt. Sen blev det utgång på Stocken och jag undrar var tusan all tid tog vägen! Kul var det iaf, riktigt kul. Inte lika kul i fredags morse. Isch. Tur att de flesta mådde ungefär som jag, fick ett samtal av Anna på eftermiddag där hon konstaterade att hon var en trasig människa. Sjuuuukt bakis. Men trots mitt ojjande hela fredagen så hade jag ju faktiskt lovat Nina att festa på kvällen. Och har man lovat så har man.

I går blev det iaf en lugn kväll. Jag och Anna bänkade oss framför Melodifestivalen med en massa chips och godis. Det enda vi gjorde var dock klaga på allt och alla i väntan på allas vår älskling, Björn Gustafsson.

Idag har Palles syster och hennes kompis letat sig hit till Uppsala så jag har mött dem på tåget. De ska knalla ner på stan medan jag hade tänkt mig att plugga lite grann. Kan behövas.

Inga kommentarer: