torsdag 15 maj 2008

En helt vanlig torsdag

Har just lagat en grymt god ugnspannkaka och nu sitter jag här framför datorn och degar. Borde egentligen plugga eftersom jag insett att det är exakt tre veckor kvar till tenta, galet! Tre grupparbeten, massa webbföreläsningar, föreläsningar, uppgifter.....undra hur tiden ska räcka till. Är inte avundsjuk på Anna som även ska hinnea med och jobba mitt i allt ihopa. Fast lite extra pengar skulle ju sitta fint. Appropå pengar så hoppas att chefen ska höra av sig de närmaste dagarna så jag får veta hur jag ska jobba i sommar...

Ikväll ska jag umgås med lite vänner framför tv:n, blir nog lyxfällan och dirty sexy money. Har vairt för lite slappa och hänga med vänner på senaste tiden så det blir trevligt. Fick förresten taxfree-katalogen idag! Jippi! Och på Ninas blogg läste jag att det bara är 22 dagar kvar till vår resa går av stapeln! Så Elin, Vicky, Nina: om ni läser det här gå in på www.tuiflynordic.se och spana in vad ni ska ha från katalogen så vi kan beställa. Började skriva packningslista igår, men vi går inte in för noga på det för lite pinsam är jag allt. Eller så har jag för mycket fritid.

Är förresten besviken att det inte är någon som gissat på vilken låt det var jag nynnade på. Hade hoppats på många kommentarer. Inte för att jag någon gång brukar få nån kommentar men...

Nu ska jag umgås med min Harry Potter-bok ett litet tag! Hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer att bli en hel del taxfree är jag rädd :) ta med katalogen när vi ska fika imorrn så kan vi spana lite då!
Ledsen, men jag kan inte komma på låten..o jag ska bli bättre på att kommentera, du gör ju det hos mig så :)