lördag 31 maj 2008

Minigolf

Har kommit fram till att minigolf är nog grymt kul, om man är bra. Vilket jag inte alls är. Fast det var iofs rätt kul ändå.

Efter en supergod lasagne på Ivanas balkong och ett gott glas vin begav vi oss igår kväll ut på en lite cykeltur förbi Flustret, genom stadsparken, förbi Studenternas och kom så småning om fram till Uppsalas bangolf. Där utkämpades en hård och jämn(?) minigolfrunda mellan Elin x2, Ivana och Felix. Felix vann stort, Ivana och Westberg spelade rätt jämnt och typ 20 poäng efter kommer fröken Burman. Aja, man kan inte var bra på allt. Efter golfen blev det en cider under infravärmen på VG:s och sen en film hos Felix där jag som jag alltid gör till film givetvis somnade.

Idag har jag suttit inne på förmiddagen och försökt plugga, har gått rätt bra. Vid lunchtid lockade dock solen riktigt mycket så efter lunch har jag suttit utanför huset och pluggat. Har fått rätt bra med uppgifter gjorda så ikväll unnar jag mig middag med Nina. Även ikväll blir det besök på VG:s.

Ha en bra helg allihop!

1 kommentar:

Anonym sa...

Såg ni Rädda Willy eller *s*

Kurt