söndag 11 maj 2008

Söndag

Nu har jag skickat iväg brodern på tåget mot Arlanda. Känns lika tomt varje gång man har haft någon här och hälsat på och man är ensam igen. Fast det är faktiskt lite skönt att få ha sina 18 kvadratmeter för sig själv också, blir rätt trångt med flera personer och stökigt väldigt fort.

Idag har vi iallafall gått runt här i Uppsala, gjort turistgrejen. Det vill säga kikat på slottet, varit inne i Domkyrkan osv...Blev även en vända på stan med lite shopping. Filip behövde ett datafodral till sin nya mac och jag hittade en jättesöt blommig klänning på HM. Måste nog ringa till Nina och berätta om den, hon är den som förstår mina shoppingbehov bäst! Appropå Nina så har jag äntligen letat mig till hennes blogg, hade missat att hon skickat mig länken på msn. www.beach08fordummies.blogg.se Så den kan ni ju spana in!

Nu måste jag verkligen ta tag i lite plugg, men jag känner mig så omotiverade när jag inte får bokföringen av löner att stämma. Isch.

Inga kommentarer: