onsdag 1 oktober 2008

Jodå jag lever

Inte blivit mycket bloggande på sista tiden men det har varit rätt fullt upp! Nu är vi iaf inflyttade i nya lägenheten och vi kommer att trivas jättebra, den är jättefin. Nu när alla möbler är inflyttade så känns den inte alls lika liten som första gången jag var och tittade på den. I veckan har jag hittils hunnit med en väldigt trevlig middag på Snerikes igår som följdes av galet festande och dansande av de flesta. Vissa var mer eller mindre krya idag. Som tur var hörde jag till den piggare delen. Fick istället min beskärda del av att va bakis förra fredagen, men det behöver vi ju inte gå in på. Imorgon är det möte med utbildningsutskottet och sen blir det ett besök på Stocken. Tur att det snart är helg så man kan plugga och vila.

Det har även blivit inbokat en resa till Kittelfäll v.5. Kommer bli grymt nice. Jag har tydligen lyckats sälja in Kittelfjäll till mina vänner här nere så nu hoppas jag att stället fortfarande är lika grymt så de inte blir besvikna. Vi sätter oss på en sovbuss (eller lägger oss kanske man skulle säga) från Sthlm den 29:e januari så det är dags att det börjar snöa snart.

Inga kommentarer: