lördag 18 oktober 2008

Längtar....

Okej, nu börjar den komma krypande. Abstinensen. Den som alltid smyger sig på då sommaren är slut, hösten har kommit och temperaturen kryper under noll. Vad är det jag pratar om? Skidåkningsabstinensen såklart! Har ägnat senaste timmarna åt att spana efter nya skidor och längta efter vår resa till Kittelfjäll. Jag vill ha massa snö nu. Jag vill stiga upp tidigt, titta ut och inse att det har kommit 20 cm nysnö och att det bara är att knäppa på sig pjäxorna och kasta sig ut i backen. Finns det nått bättre? Shit jag är verkligen skadad, vem längtar efter kyla och snö. Men spana in dessa bilder så kanske ni förstår lite av min förälskelse iaf.

1 kommentar:

Frida sa...

Tjii, kolla in mina nya älsklingar: http://www.skistore.se/catalog/product_info.php?cPath=90_1_205&products_id=1719
Längtar efter att testa dem så jag tror att jag dör!
Hoppas ni har det kalas där nere! Här är det frost på morgonen och det ligger några ynka cm snö bara någon mil härifrån Burträsk, jag känner peppen!
Ha det bra!
Kram