tisdag 28 oktober 2008

Tentaplugg till tusen

Sämst uppdatering jag vet. Förlåt. Senaste tiden har iaf ägnats åt väldig mycket tentaplugg. Fråga mig något om arbetslöshet, inflation, växelkurser osv och jag kan allt! Njaaa kanske inte riktigt allt men förhoppningsvis så pass mycket att tentan på torsdag går hyffsat bra. Ikväll har jag blivit bjuden på middag hos Elin, supergod lasagne. Efter det så blev det städning här hemma, var välbehövligt. Hann även ner en snabbis på stan innan middagen och bokade en klipptid till imorgon. Perfekt. Nu ska mitt hår äntligen få sig en uppfräschning, kan faktiskt inte komma ihåg när jag klippte mig sist men jag tror det var nångång mellan påsk och början av sommaren.....alldeles för länge sen med andra ord. Nu ska jag lägga mig och se ett avsnitt av gossip girl, passar på när Palle inte är hemma (har åkt hem till Ske-å tills på söndag) eftersom han tycker att det programmet är fruktansvärt töntigt.

Inga kommentarer: