torsdag 16 oktober 2008

Me and my TV

Ikväll sitter jag helt ensam hemma och tittar på tv. Känns lite konstigt då jag vant mig vid att Palle oftast finns här hemma, haha konstigt att det går så fort att vänja sig vid sånt. Han befinner sig för övrigt i Gävle och tittar på hockey, hejja Skellefteå. Undra om det visas nått bra på tv ikväll förresten? Annars har jag ett Gossip och ett OTH avsnitt att ta igen, funkar alltid.

Inte är jag ute på Stocken heller trots att det är torsdag, men jag hade inte riktigt någon lust. Har varit en lugn vecka och blir nog en lugn helg också, fast på lördag ska jag ju iofs på födelsedagskalas hos Erika så då kanske vinflaskan åker fram. Vore kul att hitta några nya kläder till lördag men min budget tillåter inte det just nu, blääää. Surt att man inte tycker det är tråkigt aatt shoppa, vore så mycket enklare då.

Inga kommentarer: