söndag 30 augusti 2009

Klagomål

Det klagas tydligen på dålig uppdatering från lite olika håll :P. Jag vet jag är lite dålig på det ibland. Måste som komma in i rätt flow och hålla på hela tiden, annars blir det inte av.

Vi är i alla fall tillbaka från Kroatien där vi hade det hur bra som helst. Ska försöka lägga till lite bilder här någon dag. Sen vi kom tillbaka till Uppsala så har vi tagit det rätt lugnt. Jag har hunnit med en liten sväng på Snerikes och igår var vi på middag hos Nina och Kristian. Supermysigt! Vi åt sushi (inte Palle och Nina, det blev thaimat får deras del)och Simon och Erika var också där. Annars har jag hunnit med lite lugna hemmakvällar samt sprungit en hel del på stan. Förvånade någon?

Idag är det sista ledig dagen innan skolan börjar, känns lite både och. Har varit underbart skönt ed ledighet men det ska bli bra att få komma in i lite rutiner igen också. Min hjärna börjar kännas förslappad. Kommer bli spännande att läsa lite andra kurser i höst också så vi får hoppas att det går bra.

Inga kommentarer: