tisdag 18 augusti 2009

På väg mot Kroatien!

Äntligen är det tisdag och ikväll åker vi till Kroatien. Underbart. Nu visar de iofs lite halvtaskigt väder några dagar med regn, men vi får hoppas att de har fel. Jag kom tillbaka till Uppsala på söndag kväll och det är konstigt hur snabbt det går att anpassa sig, känns knappt som man varit borta härifrån.

Helgen bjöd, förutom på en mysig kräftmiddag med mamma, på fika med Vicky och Elin på Kåffe In och en tripp till farfar för att rensa lite på vinden.

Nu ska jag ta och packa det sista för snart bär det av mot Arlanda.

Här kommer lite bilder från i fredags:MatenMammas balkong (Sommarens häng, iaf för mig och Nina)Utsikten från balkongen

3 kommentarer:

Elin W sa...

Mysigt vännen :) Förövrigt var Umeå helmysigt och jag kan verkligen tänka mig att flytta dit, fick mersmak.. Ja, det verkar vara en bra stad!

Johans lägenhet är också bra, en bostadsrätt på Ålidhem (nära universitetet, lite Rackarberget..). Dock är bostadsrätterna finare än hyresrätterna som finns där, han hyr i andrahand, 45kvm 1½ rok. Fina golv, bra!! =) Haha hare helhärligt i Kroatien =) Vi hörs så skype!

Nina sa...

Saknar balkongen! Nu får vi satsa på bryggan istället ;)

Nina sa...

Men för tusan, nu får du ju uppdatera nån gång!!!