fredag 14 augusti 2009

Kräftskiva nr2

I kväll blir det kräftor för andra gången denna sommar. Det är jag och mamma som ska festa loss och till kräftorna hade jag tänkt göra en västerbottenostpaj. Hittade ett recept som såg riktigt smarrigt ut så nu ska jag springa ut på Hemköp och handla lite ingredienser.

Ska hinna vinka hejdå till bror min också alldeles strax. Han åker till Hemavan i helgen och hinner inte komma tillbaka innan jag åker på söndag. Vi har just suttit på balkongen och ätit blåbärsmuffins och druckit kaffe. Surfat runt lite på blogger och skrattat åt vissa som man undrar vad de tänker med.

3 kommentarer:

Nina sa...

Här var din bror himla lik dig Elin :)

Elin W sa...

ikväll blir det kräftskiva för mig också. Men först idag på dagen ska jag och mamma ge oss ut på stan, köpa grejer inför Kanada. Ska leta efter ett par snygga höststövlar också =) !

Elin sa...

Alla säger att vi är så himla lika, men är det han som ser ut som en tjej eller jag som en kille? =)(Hoppas på det första)