tisdag 11 augusti 2009

Summer of 2009

Då var det tillslut dags för semester. Kändes faktiskt riktigt konstigt igår morse när jag vaknade och visste att jag inte skulle behöva jobba. I och för sig var jag förbi en liten sväng på jobbet för att bjuda på fika, men ändå. Det som är sämst med att semestern är här är ju faktiskt att sommaren börjar lida mot sitt slut. Det jag kan glädja mig med är att detta har nog varit den bästa sommaren ever. När jag tänker tillbaka så känner jag bara ren och skär glädje över vilka underbara vänner jag har och hur mycket kul vi har gjort. Blir nästan lite gråtfärdig.

Först starta med en fantastisk resa till Barcelona, sen hälsa på världens bästa mormor, komma hem och fira midsommar, sitta på mammas balkong och dricka rosé och röka vaniljcigariller, festival, fest i Ljusvattnet, Kräftfest...ja listan kan göras hur lång som helst. Och att sen få avsluta allt med en resa till Kroatien med älsklingen kommer bli super.

Helgens kräftfest i Bäckfjärden var förresten helt helt underbar. Vi hade så fantastiskt tur med vädret att det känns helt overkligt. Var som en svensk sommarfilm. Har tyvärr inte så mycket bilder eftersom jag inte hade med mig min kamera utan bara mobilen. Men här kommer några i alla fall.





Inga kommentarer: