onsdag 7 oktober 2009

7 oktober 2000 -> 7 oktober 2009

Idag skickar jag en extra stor kram till Pappa och tänker på honom lite mer än vanligt. Idag är det nio år sedan han gick bort och ändå känns det som igår. Det är en konstig känsla för på samma gång känns det som en evighet sen.

Så ikväll kan ni väl alla berätta för människor i er närhet och som ni håller kär hur mycket ni faktiskt tycker om dem. Skicka ett sms, krama en vän. Vem vet, en dag kanske det är för sent?

(Och Pappa, om du skulle kunna kontakta mig där uppifrån så kan du väl försöka förklara för mig hur jag ska förstå mig på Aktiebolagslagen :P )

3 kommentarer:

Anonym sa...

Elin min älskade dotter.Jag tror säkert att pappa hör din önskan.Jag tycker också att det känns som igår,men är så längesen. Skickar pussar och kramar till dej från mamma och lillebror.

Lina sa...

KRAM!

Elin W sa...

KRAM!!!