lördag 3 oktober 2009

Höstmys

Lördagkväll och jag sitter i soffan med Palles tjocka jumper på mig för det är riktigt hurvigt ute. Regnar som bara den och jag är glad att jag slipper vara ute. Fick min dos med regn när jag cyklade hem från min och Camillas tripp till IKEA idag. (Som för övrigt blev lite dramatisk med punkteringar och dylikt)

Har precis gjort färdigt en logistikuppgift som jag kom på ska vara inne på måndag så nu ska jag tända lite ljus och hitta något bra att titta på på tv:n eller datorn. Ååå jag som var så sugen på skidåkning, får nog på Sällskapsresan Snowroller. Min faffo =)

2 kommentarer:

Elin W sa...

Ja just Elin!
Ska vi inte åka till Hemavan i vinter? Jag har aldrig varit där. Har de skidbussar upp(sovbussar) på samma sätt som fanns till Kittelfjäll?

Jag har insett att jag kanske inte har budget att åka till Alperna, för pengarna rinner iväg här. Har precis bokat en resa till Vancouver i början av november =)

Har du föresten ett Twillight? Jag är lite sent ute, såg den i torsdags, men blev helt kär :)
Kramar

Elin sa...

Ja det vore superkul!! Man får väl bara se hur mycket tid som kommer gå åt till FEK C. Pratade med någon som läste den nu och sa att det var massor att göra...buhu.

Jag funderar på att föreslå Kittelfjäll över nyår. Jag är så sjuuuuuukt sugen på att åka skidor.

Näe jag vet. pengar är en bristvara helt klart.

Har inte sett den. Måste göra det!
Kram