fredag 16 oktober 2009

Happy Friday!

Har haft seminarium nu på morgonen och ska försöka plugga med Camilla i eftermiddag och gå igenom lite övningsuppgifter trots att det är fredag. Nu börjar det ju dra ihop sig till tenta igen, mindre än två veckor kvar. I övrigt så har jag inte så stora planer för helgen, kommer nog faktiskt att bli mest plugg. Hade tänkt gå på Baklängessittning med A-laget och Ypsilon ikväll men jag får inte riktigt tiden att räcka till. Har inte riktigt tid att vara trött och slut imorgon. Då ska det för övrigt börja säljas biljetter till Älggasquen och jag har hört rykten om att affischen blev sjukt snygg! Gillas.

Idag är det riktigt grått och trist väder och väldigt kallt. Kändes som det var mitt i natten när jag gick till skolan klockan åtta. Lyxar till det med en lunch på Stocken idag tror jag och sen måste det springas lite på stan för att hitta en snygg vit skjorta till Palle.

Inga kommentarer: