söndag 15 november 2009

Hej.

Nina pikar mig. Tydligen är jag dålig på att uppdatera min blogg. Men jag har ju haft så mycket att göra....

Eftersom jag nu säger att jag har så himla mycket att göra så måste jag ju uppenbarligen ha mycket att berätta också. Vi får se om det. Blev iaf svindålig (hahaha kul Elin) av influensavaccinet och låg och skakade hela natten mot tisdag. Var förstörd när jag vaknade på tisdag morgon och orkade inte gå upp för att träffa min klasskompisar för plugg. Sov till 12 då jag absolut var tvungen att stiga upp för att delta i en caseföreläsning jag anmält mig till. Denna tog hela dagen och på kvällen skulle jag egentligen ut och dansa lite spontant med Ypsorna men jag var så slut när jag kom hem från skolan efter att ha sovit så dåligt och huvudet dunkade och kroppen var helt seg av vaccinet så jag slocknade tidigt. Onsdag och torsdag har jag case:at för fulla muggar och försökt komma fram till smarta lösningar för Scania. Detta har resulterat i ett 10 sidor långt pm med förhoppningsvis något vettigt att säga på presentationen imorgon. Sen har jag försökt hänga med i de övriga studierna också. Föreläsningar, gruppövningar, massa sidor att läsa och uppgifter att göra. Har väl gått sådär. Beskattningsrätt är inte att leka med! Toksvårt juh. Fredag var det skola först på förmiddagen och sen Älggasque-sexa på norrlands. Trevligt och mycket god mat, blev en sväng ut på Club Evening också efter sexan. Vem var den där creepy killen som skulle dansa helt hysteriskt? Lördag var tänkt att bli en pluggdag men jag hamnade på stan och shoppade åt Patrik. Försökte läsa lite på eftermiddagen men gav upp när jag insåg att jag läst fel kapitel, bra Elin!

Idag har jag sett slalom och lagt min tid på saker jag inte skulle lagt min tid på. Har iaf hunnit träna BB med Nina. Välbehövligt. Måste bli duktigare på att träna! Har varit lite dött på den fronten i två veckor nu. Aja Baja.

Nu ett sista ryck och sedan lite tv.

Inga kommentarer: