måndag 2 november 2009

Måndag

Då var man tillbaka till verkligheten efter en helt galen helg. Älggasquen blev succé och på Ninas blogg läste jag att det varit 1434 gäster! Helt underbart och vilken känsla att allt arbete nu gav ett resultat. Så himla kul. Men jag har nog aldrig varit så trött som jag var igår och idag har jag ont i hela kroppen. Blåmärken på massa konstiga ställen. Vi jobbade 22 timmar på lördagen, sov fem och var sen tillbaka för städdag på söndagen med ytterligare 5 timmars jobb. Igår kväll var jag så trött att mina ögonlock hade svällt upp till sin dubbla storlek och jag såg helt knäpp ut. Fick knappt upp ögonen.

Idag har jag tagit en helt ledig dag och jag och Patrik har varit i Sthlm. Ätit på Pizza Hut och sprungit lite på stan. Kom hem med ännu en klänning så nu måste jag ut på roligheter för jag har två stycken jag inte hunnit använda än.

Fick förresten tillbaka mitt tentaresultat idag och det hade gått bra!

1 kommentar:

NN sa...

Härlig att tentan gick bra, och superbra jobbat med gasquen, nu är det bara att ladda för sexaresan :D