torsdag 19 november 2009

Nu tar jag helg!

Eller inte riktigt än, ska sätta mig och läsa i några timmar men sen så. Har inget schemalagt imorgon och i dag fick vi veta att lektionen på måndag också är inställd så det blir en riktig långhelg! Skönt.

Ikväll besöker Mikael Tornving, som är gammal 2Q, Norrlands för att prata om nationsengagemang. Tänkte åka ner och lyssna, kan säkert bli riktigt intressant. Planer för dagen annars är att försöka städa i ordning lite här hemma och sen göra ett besök på banken vid halv tre. Inga storslagna planer med andra ord.

Igår var vi hemma hos Veronica och fixade masker inför gasquen på lördag med temat Phantom of the opera. Dom blev sjukt snygga! Svarta glittriga med fjädrar. Måste lyckas få med mig den hem på lördag kväll så att jag kan använda den den 27:e också då det är maskeradbal med Skvadern och Ypsilon.

4 kommentarer:

Elin W sa...

Har du sett att det är Kings of style på stockholms stadium nu på lördag?? Det är gratis inträde och det the worlds best freestyle skiiers som ska dit, bla jon olsson så jag antar att de ska uppträda ! Jag skulle lätt ha åkt dit om jag var i Uppis :):)

ps gissa vem som ska till bergen nästa helg ;-)

fortsättning sa...

det är peak performance som annordnar bwt!

Elin sa...

Oj, det har jag missat! Det skulle man ha varit på. Men mamma är här i helgen och dessutom ska jag på gräddgasquen. Synd att det var just nu.

F-Linn sa...

Vill se bilder från G-gasquen Elin! :)