måndag 16 november 2009

Vi överlevde!

Presentation gick bra. Pjuh. Vi fick dessutom bra feedback så det känns toppen. Nu vankas det prisutdelning och trerätters på Norrlands. Gött!

Inte många dagar kvar till mamma dyker upp nu. Torsdag kväll kommer hon. Å vad mysigt det ska bli. Nu måste jag bara hinna ta igen plugg så att jag kan vara lite ledig i helgen också när hon är här. Ninas föräldrar kommer också i helgen så vi ska försöka ta en gemensam lördagsfika på Norrlands med våra föräldrar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Äntligen en uppdatering ;) Kul att det gick bra! Nu är det bra en pluggdag kvar tills min tenta...kändes som jag kunde mer förra veckan än nu :S men det ska nog gå bra! Ha en mysig helg med din mamma! Kram EHW

Elin W sa...

Vad skönt att det gick bra :) Själv gick min accounting tenta rätt dåligt idag, men det var en svår tenta så medlet kommer att dras ner. Alla kurser här är nämligen kurvade, så man är beroende av vad alla andra skriver för betygets skull.. Dvs en viss procent måste få A och en viss procent ska få lägsta betyget.. Vet inte om några kanske måste kugga också? Det är lite skumt! Fast å andra sidan skulle vi kanske ha fördel av det i Uppsala, vem vet..

Kramar