onsdag 5 maj 2010

Äntligen

tar jag mig tid för en uppdatering! Bloggen har helt fallit mellan stolarna då det händer så mycket annat, både trevligt och mindre trevligt, nu för tiden (mindre trevligt=plugg, dvs uppsats). När det gäller det roliga så har jag sen sist jag skrev hunnit vara på SPA-kväll på norrlands med Ypsilon och en herrförening och sprungit runt i en rosa morgonrock. Jag har råkat ut för en inställd Brysselresa pga av aska men istället fått en fantastisk resa till Tallinn med världens underbaraste tjejer. Där bodde vi på ett femstjärnigt hotel, hade Yra med vår privata servitör och spelat airband på dansgolvet på färjan. Sen har det varit Kvalborg med dammiddag på norrlands där jag och Camilla såg till att vara sista ut från dansgolvet och avslutade kvällen med chilicheese och ett minimål på max. Upp tidigt morgonen efter och picknick i parken. Jordgubbar, bubbel och härliga vänner. Sen champagnegalopp och på kvällen fest hos Lina och dans på norrlands. Ibland är livet rätt bra!

Idag har jag dessutom premiärjobbat på mitt sommarjobb!

Inga kommentarer: